اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده است و اینستاگرام را برای استفاده تجاری باز می کند. مطمئناً معروف هستید، اما به احتمال زیاد هنوز حساب اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده اید. به همین دلیل خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.
پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ بدون شک این عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید کم و بیش آن را بدانید. شما باید صفحه ای با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه پیدا کرده باشید تا با مالک صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به عنوان پیوند در نمایه خود تماس بگیرید. با کلیک روی آن به گوگل مپ می روید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد. با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های سرگرم کننده و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان کمک کند. و درآمد رفاهی را افزایش داد.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان استهمچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تبدیل کنید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram
از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).
یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.
اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.
این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای آموزش های ویدئویی است که به شما نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به صورت گام به گام نشان می دهد: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، این کار حتی ساده تر است. وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید در بخش تنظیمات کسب و کار، روی برگشت به حساب شخصی کلیک کنید.Instagram
از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهیدبرای تایید روی Return کلیک کنید.
به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه تغییر را ایجاد کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند باید تجزیه و تحلیل کنند و تجزیه و تحلیل آنها از شخص ثالث استفاده می کنند (رایگان نیست). اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد بود. این نشان می دهد که در هفته گذشته در اینستاگرام چگونه کار می کنید – تغییر در فالوورها، تعداد پست ها، لایک ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای خود مانند جنسیت، سن و وضعیت ارائه دهید.
2 عملکرد افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حسابهای دارای نمایههای تجاری، امکان افزودن دکمه تماس در نمایه نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک میکند، میتوانید برنامهریزی کنید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای ارائه کند که موقعیت مکانی شما را نشان دهد.شرکت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود شرکت خود را انتخاب کنید. بنابراین وقتی اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند می یابد. شما می توانید این پست را مستقیما در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام از نظر بازاریابی این است که نمی توانید از لینک هایی که کلیک می کنید استفاده کنید. بله، تنها لینکی که می توانید از آن استفاده کنید لینکی است که در پروفایل شما وجود دارد. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از حسابهای اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، همه نمیتوانند پیوندی به استوری اینستاگرام اضافه کنند. پروفایل شما باید 10000 فالوور داشته باشد.محتوای خصوصی را تأیید کنید بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان شریک برچسبگذاری کنند تا از محتوای انحصاری در پستهایتان استفاده کنند، محدود کنید.این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای نمایش داده شده، پروفایل خود را باز کرده و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.
از اینجا روی دکمه “برنامه” کلیک کنید و به “برنامه تجاری” بروید. در اینجا باید گزینه محتوای انحصاری را ببینید. با استفاده از دکمه جابجایی میتوانید «Authentication Required» را روشن کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.