adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به تقاضای روزافزون برای دوره های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وب سایت ها و آموزش از راه دور، سیستمی برای مدیریت و پیاده سازی این خدمات احساس می شود. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، کلاس های مجازی و ارتباطات آنلاین به معنای واقعی ایجاد شده است. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مثلاً بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلاً به نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام ها را تغییر داده است. Adobe Connect یک نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که امروزه این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین بستر آموزشی شناخته می شود. برای سهولت کار و وضوح اسلایدها، لطفاً از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.ضمنا قابل استفاده با موبایل با دستگاه اندروید یا IOS 2- ویندوز او اس یا (مک) کامپیوتر با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- هدفون با کیفیت خوب (به دلیل بی صدا بودن و امکان بی صدا بودن) صدا خراب شده برای پخش در کلاس 4 توصیه نمی شود برای شرکت در کلاس، نرم افزار Adobe Connect را با توجه به سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.برای وارد کردن url به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. در پنجره باز شده یک اعلان وجود دارد، در این مرحله بهتر است گزینه باز شدن در برنامه را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار شروع به کار کند. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید ( منوی استارت را بیابید ) یا موبایل خود را در صفحه اول باز کنید و آدرسی را که دریافت کرده اید در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه Continue را فشار دهید، اکنون نام کاربری و رمز عبور را کلیک کنید تا وارد محیط شوید. کلاس . آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد یک جلسه در Adobe connect اگر در یک گروه هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق کنفرانس خود شوید و دیگران را با ایمیل یا پیام متنی دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. وقتی وارد اتاق کنفرانس می شوید، می توانید کارهای حضوری را برای شرکت کنندگان انجام دهید.به عنوان مثال، وارد کردن اطلاعات جلسه، پذیرش یا رد درخواست برای پیوستن به جلسه، راه اندازی مجدد یک پاد و یادداشت برداری.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید حقوق مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را دسته بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس های خود را به اشتراک بگذارید. 3. هنگامی که وبینار مورد نظر خود را در دسته بندی ها اضافه می کنید، بر روی “جلسه جدید” کلیک کنید تا وارد فاز تعریف کلاس مجازی آنلاین شوید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect آموزش Adobe Connect: در قسمت نام می توانید برای وبینار خود نامی تعریف کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص تعریف کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. کاربران شرکت کننده هنگام تلاش برای اتصال به وبینار، این اطلاعات را مشاهده خواهند کرد. – در قسمت دسترسی می توانید نوع و نحوه دسترسی کاربران را مدیریت کنید. گزینه 1: فقط کاربران پیش فرض و وارد شده می توانند وارد این کلاس شوند، مهمانان نمی توانند. گزینه دوم: تمامی کاربران تعریف شده در برنامه Adobe Connect می توانند وارد شوند. گزینه 3: اعضا و مهمانان برای ورود به کلاس باید تایید شوند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما دسترسی دارید، با کلیک بر روی دکمه “پایان” کلاس ایجاد می شود، با کلیک بر روی دکمه “بعدی” به مرحله بعدی می روید (کاربر را از لیست تعریف شده قبلی مشخص کنید) تنظیم کنید تا مدیر را به طور موقت محدود کنید. و سخنران از ورود به اتاق جلسهتماس کنفرانسی در انتظار است. میزبان می تواند جلسه را پایان دهد تا همه (از جمله میزبان، ناظر و شرکت کنندگان) ساکت باشند. تماس کنفرانسی حذف خواهد شد. قرار دادن شرکت‌کنندگان در انتظار: مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن شرکت‌کنندگان در انتظار از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان را انتخاب کنید. مرورگر، و برای مکث بر روی مکث کلیک کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که وارد یک جلسه توقف موقت شده‌اند، به‌طور خودکار با از سرگیری جلسه وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه خروج از سیستم در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام های ارسال شده به شرکت کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با استفاده از نرم افزار Adobe Connect، اگر روی save message کلیک کنید، جلسه تمام نمی شود. شما به نمای جلسه بازگردانده می شوید. منبع: Coynet

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ مکالمات WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …